Dracs i Mulasses van visitar el Museu gràcies a Renfe-Sncf en Cooperació

28 des.

visita-el-cim-1El 14 de desembre nens i nenes de P4 de l’Escola El Cim de Vilanova i la Geltrú van poder visitar el Museu gràcies al patrocini que aquest curs el Museu ha rebut per part de Renfe-Sncf en Cooperació. S’ha pogut crear una nova activitat dins del programa educatiu del Museu: “Viatgers del Futur, un viatge del Museu a l’Alta Velocitat”, i també es va editar el fulletó que van rebre a principis de curs les escoles de Catalunya.

visita-el-cim-3Les dues línies de P4 de El Cim de Vilanova, Dracs i Mulasses, que actualment estan treballant un projecte de trens triat per ells mateixos, van poder gaudir de la visita i emportar-se el material de treball d’aquesta activitat.  A més de diverses informacions de les destinacions que actualment el tren uneix de forma directa entre Espanya i França, el material proporciona jocs i dues maquetes de tren (una de l’ave i altra de l’euroduplex) per construir.

z-1Segur que ben aviat, Dracs i Mulasses ens faran arribar el seu projecte, incloent molta informació de la que ells mateixos han cercat i la que han pogut aprendre amb els trens del Museu i l’activitat de Renfe-Sncf en Cooperació.

Fins aviat Dracs i Mulasses!

visita-el-cim-2Dracs y Mulasses (Dragones y Mulas) visitaron el Museo gracias a RENFE-Sncf en Cooperación

El 14 de diciembre niños y niñas de P4 de la Escuela El Cim de Vilanova y la Geltrú pudieron visitar el Museo gracias al patrocinio que este curso el Museo ha recibido por parte de Renfe-Sncf en Cooperación. Se ha podido crear una nueva actividad en el programa educativo del Museo: “Viajeros del Futuro, un viaje del Museo a la Alta Velocidad” y también se editó el folleto que recibireron a principio de curso los colegios de Cataluña. .

troquel_AltaVelocitat_original090616Las dos líneas de P4 de El Cim de Vilanova, Dragones y Mulasses, que actualmente están trabajando un proyecto de trenes elegido por ellos mismos, pudieron disfrutar de la visita y llevarse el material de trabajo de esta actividad. Además de diversas informaciones de los destinos que actualmente el tren une de forma directa entre España y Francia, el material proporciona juegos y dos maquetas de tren (una del ave y otra del euroduplex) para construir.

troquel_AltaVelocitat_original090616Seguro que muy pronto, Dragones y Mulasses nos harán llegar su proyecto, incluyendo mucha información de la que ellos mismos han buscado y la que han podido aprender con los trenes del Museo y la actividad de Renfe-Sncf en Cooperación.

Hasta pronto Dragones y Mulasses!