Vine a Vilanova a viure l’experiència del ferrocarril i el Mar!

16 nov

conjunta-amb-roc-roi-2Sabem que us agrada fer plans amb temps i gaudir d’experiències que valen la pena, per això us presentem aquesta nova iniciativa. Des de la propera primavera, a partir del mes de març i fins el mes de novembre, el Museu oferirà una nova activitat  en col·laboració amb Roc-Roi per tot aquells que vulguin viure una gran experiència a Vilanova i la Geltrú. VERSIÓN EN CASTELLANO

Rotonda (26)En aquest cas hem unit la nostra valuosa col·lecció de vehicles i espais amb les activitats que ofereix l’empresa Roc Roi, ubicada a la platja de Vilanova i hem preparat dues modalitats de l’activitat, una per a públic escolar i altra per a públic general.

rocroi-kayak-vilanova-1L’objectiu és oferir una proposta que permeti gaudir d’una visita al Museu del Ferrocarril de Catalunya, on es troba un dels conjunts de locomotores de vapor més valuosos d’Europa entre d’altres vehicles i elements ferroviaris, i també apropar-se a la façana marítima de la ciutat i realitzar una activitat de navegació i pràctica de caiac, una experiència que afavoreix la interacció amb l’entorn i el territori, la descoberta, la vivència i la cooperació, despertant la curiositat, les emocions.

rocroi-kayak-vilanova-5En el cas del públic escolar, la proposta està adreçada a estudiants a partir del cicle mitjà de primària en endavant, amb un preu de 13,50€ per alumne. Aquest preu inclou la visita guiada al Museu i una hora de pràctica individualitzada de caiac. En total quatre hores d’activitat.

mapamuseuarocroi2En quant al públic general, l’oferta es dirigeix a famílies i grups a partir de 6 i 10 persones, amb un preu de 16€ per persona.

rocroi-kayak-vilanova-6Per qualsevol de les dos modalitats és necessari fer reserva prèvia a través del telèfon i adreces electròniques de contacte del Museu:

educació@museudelferrocarril.org

reservesmuseu@ffe.es

Una resposta to “Vine a Vilanova a viure l’experiència del ferrocarril i el Mar!”

Trackbacks/Pingbacks

1. MUSEU DEL FERROCARRIL. Nou programa educatiu - Novembre 18, 2016