Centre de Documentació

23 ag.

Biblio (1)

Més enllà del nostre objectiu com a Museu, ser el centre de referència cultural del ferrocarril a Catalunya, mitjançant la conservació, coneixement, interpretació i comunicació dels béns tangibles i intangibles vinculats al tren, i que puguin ser transmesos a les properes generacions, també volem facilitar el seu estudi i qualsevol línia d’investigació oberta be per particulars interessats en el tema, com estudiants i/o professionals que necessiten de la recerca en aquest àmbit. Versión en castellano.

El Centre de Documentació compta amb un ampli fons de consulta sobre diversos aspectes vehicles ferroviaris, la història i l’explotació del ferrocarril, l’administració, la legislació, les dades estadístiques, la infraestructura i el manteniment, incloent “Ferrocarril i Deportació”.

Centre de documentacio CATLlibres, memòries, monografies, revistes, postals, vídeos, CDs i fotografies constitueixen els recursos que es posen a l’abast de qui demani la seva consulta, al fins a dia d’avui únic centre de documentació de caràcter públic sobre temàtica ferroviària a Catalunya.

En aquest enllaç us deixem més informació sobre com accedir: http://museudelferrocarril.org/serveis/centre-de-documentacio