Concert 25è Aniversari del Museu a la Festa Major de Vilanova 2015

24 jul.

ENTRADA CONCERT THE4MENSEl dia 3 d’agost a les 20.30 hores, a la Nau del Pont Grua, el Museu ofereix un concert deThe4men’s, un quartet de Barcelona amb un estil i posada en escena molt especial. No us ho podeu perdre! Aquest concert està patrocinat per La Daurada Beach Club que amb aquesta col·laboració vol felicitar al Museu del Ferrocarril de Catalunya pels seus 25 anys. Les entrades es venen anticipadament a Discos Casa Andreu, carrer de Sant Sebastià de Vilanova i la Geltrú, i a la recepció del Museu del Ferrocarril fins el mateix dia del concert.    Versión en castellano

cropped-the4mens_koitton1Alguns dels seus components són coneguts del públic català per la seva participació a la primera edició del concurs musical televisió Oh Happy Day dins del grup Ol’Green. És el cas del Kiko Juan (baríton) i l’Uri Mas (baríton i guitarra). Els altres dos components, Ruben Sánchez (tenor) i Lluís Plaza (baix) també formen part de l’univers musical des de fa anys en diferents àmbits.

the4mens_capweb
No us volem desvetllar les sorpreses de la seva actuació, però us podem anticipar que el seu darrer disc inclou conegudíssims temes del pop i alguns “medley” (recull de fragments de diferents cançons en una sola) de temes molt populars tant del nostre país com de fora.

El dia 3 d’agost, tot just quan es compleixen els 25 anys de l’apertura del Museu, s’ha programat aquest espectacle que serà un dels actes més destacat de les celebracions de l’aniversari. Us esperem!