Nous suports de comunicació

14 jul

plano castCoincidint amb l’obertura del Museu en horari especial d’estiu (matí i tarda tots els dies, el dilluns inclosos de 10.30 a 14.30 i de 17 a 20 hores) estrenem nous suports de comunicació. El planell, els serveis que s’ofereixen i altres informacions completen aquests suports que s’han editat en cinc idiomes diferents (castellà, català, anglès, francès i alemany) que es poden descarregar  des de la nostra web i aquest blog abans de fer la visita i/o sempre que es vulgui.

CASTELLANO

CATALÀ

ANGLÈS

FRANCÈS

ALEMANY

El Museu és un espai viu que ofereix diferents activitats i serveis per agafar a tots els públics: espais infantils, botiga, exposicions diverses o audiovisuals. Està situat en les instal·lacions de l’antic dipòsit de locomotores de vapor de Vilanova i la Geltrú. Un espai que va funcionar activament dins el teixit industrial productiu fins a 1967 i que el 1990 es va convertir en Museu. Com sabeu, aquest any 2015 celebrem el 25 aniversari d’aquest equipament cultural gestionat per la Fundación de los Ferrocarriles Españoles i que forma part del Sistema de Museus de la ciència i la Tècnica de Catalunya.

ing-franc-alemanAra, amb els nous suports de comunicació volem facilitar als nostres visitants l’accés i el recorregut pels 13.500 m2 d’instal·lacions, i alhora recomanar els deu punts més importants de la visita i fonamentals per no perdre el viatge apassionant pel món dels trens que el Museu proposa.

VERSIÓN EN CASTELLANO DE ESTE TEXTO

2 Respostes to “Nous suports de comunicació”

1. Joan Alberich Juliol 14, 2015 a 13:40 #

Hola,
    Si em permeteu la correcció, un “planell” en català és un lloc pla (http://dlc.iec.cat/results.asp?txtEntrada=planell&operEntrada=0). El terme correcte és plànol.

Trackbacks/Pingbacks

1. Entrega de la XV edició dels Premis Camins de Ferro a Vilanova : FCAF.CAT - Desembre 17, 2015

[…] saxòfons del Conservatori (amb Laia Aisa, Òscar Martínez, Víctor Porras i Marcel Massó) a l’Espai Segle XXI i de la recreació històrica de l’Assoaciació Nautilus i del Grup Modernista de […]