Nou programa d’activitats educatives 2015 – 2016

30 juny

Folleto PROGRAMA EDUCATIU 2015-2016 CAT-2El 2015 aquest centre compleix 25 anys com a Museu i dins el plantejament d’aquesta celebració s’ha previst realitzar diferents projectes per commemorar l’obertura a la ciutadania d’aquest espai únic, pel seu valor patrimonial i el de les seves col·leccions i instal·lacions on s’ubica. Es vol aconseguir el reconeixement definitiu del seu valor extraordinari i el seu complet posicionament com a centre de cultura, educació i oci de l’àmbit ferroviari a Catalunya. Aquest propòsit ha estar adreçat també a tota la comunitat educativa i lògicament a professors i estudiants. Versión en castellano.

Folleto PROGRAMA EDUCATIU 2015-2016 CAT-1En aquest sentit, s’ha fet una amplia renovació del programa educatiu per a centres escolars, on ara podreu trobar noves propostes separades en diversos àmbits i tipologies: Visites Temàtiques (Guiades, Dirigides i Lliures), Visites Taller i Visites Tecnològiques. També s’ha obert el ventall tarifari en consonància amb els temps.

Per algunes de les propostes el Museu compta amb la col·laboració de diverses institucions (UPC, Ajuntament de Vilanova, Renfe, Amical Mauthausen, etc.)

Us convidem a conèixer el nostre nou programa junt amb els Tallers per aquest estiu 2015 i altres informacions que poden ser del vostre interès per a preparar aquesta temàtica a través de les diverses plataformes online en les que el Museu té perfil;
així com els diferents projectes educatius en els que el Museu participa