La presència dels Voluntaris

25 febr.

damero voluntarisAmb motiu del 25è aniversari (#25MFCVilanova) el Museu està tenint més presència als mitjans de comunicació. En aquesta ocasió, a partir d’un vídeo de la televisió local Canal Blau aprofitem per parlar-vos dels voluntaris del Museu, un col·lectiu molt important per al Museu i la seva col·lecció. (versión en castellano)

damero voluntaris altres
El SiC, que ja porta una trajectòria vital que abasta més de nou anys, s’ha consolidat com una de les organitzacions de voluntaris més activa i amb un ventall d’activitats de col·laboració més ampli dintre del panorama museístic català.

L’any 2009 va ser inscrita al Registre d’Associacions e la Generalitat de Catalunya i en l’actualitat treballa en tasques de documentació, difusió, restauració i millora, recolzament del servei d’atenció al públic i de manteniment de trens històrics.

El proper dia 28 de febrer es durà a terme al Museu del Ferrocarril de Catalunya l’assemblea ordinària d’aquesta Associació de Voluntaris del Museu, SiC.