Espot del Museu a les pantalles del Metro de Barcelona

11 des.

Des de fa ja unes setmanes al Metro de Barcelona, a les pantalles informatives de televió que hi ha a les andanes de cada estació, es pot veure un espot publicitari sobre el Museu del Ferrocarril de Catalunya que us deixem ara aquí. És una iniciativa més dins la col·laboració entre el Museu i TMB.

Com podeu veure, fins l’11 de gener podeu venir al Museu a veure l’exposició temporal “El Bitllet, si us plau”, produïda per TMB.

Desde hace ya unas semanas en el Metro de Barcelona, en las pantallas informativas de televisión que hay en los andenes de cada estación, se puede ver un espot publicitario sobre el Museo del Ferrocarril de Cataluña que os dejamos hoy aquí. Es una iniciativa más dentro de la colaboración entre el Museo y TMB.

Como podéis ver, hasta el 11 de enero podéis venir al Museo a ver la exposición temporal “El billete, por favor”, producida por TMB.

Una resposta to “Espot del Museu a les pantalles del Metro de Barcelona”

1. website Mai 6, 2015 a 21:02 #

This would surely help in finding a website design company in Los Angeles who can work effectively for your bbusiness type.
    People also like to buy products and services online.
    It makes them helpful and it makes them really helpful with these things.