Celebració dels 25 anys del CPNL i Commemoració de l’Any Vinyoli

25 nov.

cartell acte 28 novembreDivendres 28 de novembre al Museu del Ferrocarril de Catalunya es farà un acte de celebració dels 25 anys del Consorci per a la Normalització Lingüística.

Alhora, l’acte servirà també per a celebrar l’inici del curs 2014-2015 i la commemoració de l’Any Vinyoli al CNL de l’Alt Penedès i el Garraf amb la conferència “30 anys sense/amb Joan Vinyoli”, a càrrec de David Castillo, poeta i director del suplement Cultura d’El Punt Avui. L’Esdeveniment es complementarà amb l’exposició “Català, llengua d’Europa”, que romandrà al Museu des del mateix dia 28 fins el dia 8 de desembre. A l’acte hi assistiran l’alcaldessa de Vilanova, Neus Lloveras, i la directora general de Política Lingüística i presidenta del Consorci per a la Normalització Lingüística, Ester Franquesa.

Vng gospel choirPer finalitzar, hi haurà una actuació del grup de gospel VNG Gospel Choir de Vilanova i la Geltrú amb uns quant temes del seu repertori.

Us deixem a continuació l’horari de desenvolupament de l’acte:
A les 18 h, Xiuxiueig poètic per la llengua. Recitació de poemes a cau d’orella. S’aprofitarà l’activitat per recitar poemes de Joan Vinyoli. A càrrec d’alumnes i participants en el Voluntariat per la llengua.
A les 18.20 h, benvinguda i parlaments.
A les 18.45 h, conferència: “30 anys sense/amb Joan Vinyoli”, a càrrec de David Castillo, poeta i director del suplement Cultura d’El Punt Avui.
A les 19.30 h, actuació del grup VNG Gospel Choir.
A les 20 h, brindis final.

L’acte ha estat organitzat pel CNL de l’Alt Penedès i el Garraf amb la col•laboració del Museu del Ferrocarril de Catalunya, la Institució de les Lletres Catalanes, del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, el grup VNG Gospel Choir i les Caves Vilarnau.

Una resposta to “Celebració dels 25 anys del CPNL i Commemoració de l’Any Vinyoli”

1. Museu del Ferrocarril de Catalunya Desembre 4, 2014 a 17:28 #

Us deixem un video de l’actuació dels VNG Gospel Choir https://www.youtube.com/watch?v=TOY2FX5tkKc&sns=em