El millor estiu entre trens

2 jul.

ESTIU 2014Nous horaris, preus especials, activitats per a tothom i moltes novetats per gaudir de l’estiu a ritme de tren…

Com altres anys, hem pensat en el millor estiu que podeu passat entre trens i us hem preparat un programa estiuenc amb totes les possibilitats que busquis.

Des del 15 de juliol i fins el 31 d’agost obrim cada dia, dilluns inclosos, al matí i a la tarda (de 10.30 a 14.30 hores i de 17 a 20 hores). Amb preus especials (tots els dilluns “Dia del visitant” amb un preu especial de 2,5€ per a tots els que ens visitin) i novetats en la programació d’activitats.

amples_de_viaDe dilluns a dissabte, a les 12 i a les 18 hores: hi hauran visites comentades gratuïtes incloses en el preu de l’entrada, de 20 / 30 minuts, acompanyats per un monitor del Museu (les visites es faran en català o castellà, i per als estrangers es donaran audio-guies gratuïtes en anglès),serà una manera de conèixer diferents aspectes del Museu i el ferrocarril en general. Les propostes són aquestes:
o La col•lecció de vapor
o Exposició FERROVIARIS
o Talgo, més que una marca
o Els sobrenoms de les locomotores
o Els amples de vies
o L’obstinació d’avançar

ENCENDIDO MATARO 19-6-14 (13)

Els diumenges, seguim amb les activitats del Programa Diumenges de Tren al Museu! Amb una activitat diferent gratuïta cada diumenge a mig matí. Recordeu que la locomotora Mataró ja està al Museu i torna a participar com abans.  Si el que voleu és fer visites més completes en grup o veniu amb nens, també tenim altres opcions. Consulteu la nostra agenda d’estiu 2014.

Per als centres de lleure, esplais o centres escolars que ofereixen activitats als més petits, també us hem preparat un programa d’activitats estiuenques. A més, ja podeu consultar el programa d’activitats escolars per al proper curs 2014-2015.

Molt bon estiu a tothom!