Una primavera molt especial

9 abr.

AGENDA PRIMAVERA catA La Casa dels Trens hem començat la primavera amb una festa cada mes:
A l’Abril: roses, llibres i trens.
El maig, mes dels museus i trens.
Al juny, mecenes i trens. Agenda Abril CATSi, al Museu volem que cada mes d’aquesta primavera hi hagi sorpreses per a tots els que s’apropin a les nostres instal•lacions, i per això hem començat l’Abril, el mes de Sant Jordi amb un regal. Regalem un punt de llibre a tots els nostres visitants i no us el podeu perdre perquè al darrere porta un val de 5€ per a qualsevol compra a la Joieria Maestre de Vilanova.

A més, ara que comença la Setmana Santa, podreu gaudir més hores del Museu ja que el Divendres, Dissabte i Diumenge Sants (18, 19 i 20 d’abril) obrirem de matí i tarda des de 10.30 a 14.30 hores i de les 16.00 a les 18.30 hores. Si veniu en aquesta setmana us oferim algunes activitats especials:
– VideoTREN dins un vagó de mercaderies tipus J, des del dimarts 15 al diumenge 20 d’abril
– ConteTREN el divendres 17 i el diumenge 20 d’abril
– Visites auto-guiades gratuïtes per a famílies i grups petits, el dijous 18 i dissabte 19 d’abril

Agenda MaigPer al mes de Maig, prepareu-vos per a celebrar amb nosaltres la Nit dels Museus, el dissabte 17 de maig, i el diumenge 18 de maig, el Dia Internacional dels Museus.

Agenda JunyAl mes de Juny, farem una gran festa dedicada a tots els que van ajudar a aconseguir la rehabilitació de la locomotora Mataró. Aviat us donarem més detalls!

AGENDA PRIMAVERA CAST