El dissabte Festa del Tren a Lleida

19 març

Lleida es convertirà el dissabte 22 de març en el centre del ferrocarril per tres raons:

1

foto ARMF

2

En primer lloc, dins de les recompenses del projecte de micromecenatge “Recuperem la locomotora de vapor Mataró” hi ha la primera visita organitzada per als nostres mecenes als tallers de l’Associació per a la Reconstrucció i Posta en Servei de Material Ferroviari Històric (ARMF) situats al Pla de Vilanoveta de Lleida. Allí es podrà veure com es desenvolupen els treballs de reparació de l’emblemàtica locomotora.

3

foto ARMF

En segon lloc, coincidint amb EXPOTREN, la pròpia ARMF farà una jornada de Portes Obertes de les seves instal•lacions on a més de la Mataró, es podrà veure nombrós material històric. Durant tot el matí del dissabte es podran visitar les instal•lacions i observar el moviment d’una part d’aquests vehicles.

4

Foto ARMF

Per últim també es celebrarà el cap de setmana, al recinte de la Fira de Lleida, la cinquena edició del Saló de l’Oci Ferroviari EXPOTREN. Amb aquest motiu el Museu del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú i el Saló LLEIDA EXPOTREN han arribat a un acord de col•laboració per fomentar conjuntament la difusió del món del ferrocarril.

Aquest any, les entrades d’EXPOTREN seran vàlides per poder obtenir una entrada superreduïda (2,5 €) del Museu del Ferrocarril. Els visitants que ho desitgin poden conservar l’entrada del Saló i presentar-la a la taquilla del Museu per obtenir el descompte. La promoció és vàlida fins el 31 de maig de 2014.

5

Tanmateix els mecenes que vulguin visitar EXPOTREN, gaudiran del preu reduït de l’entrada al Saló (3 €) presentant un val descompte que els lliuraran durant la seva visita als tallers d’ARMF.

6

Una resposta to “El dissabte Festa del Tren a Lleida”

1. luis maria Març 3, 2016 a 13:22 #

aparece 2014?nos referimos a 2016,verdad.