Solidaritat i activitats als Museu

13 des.

aconseguitNewsletterEl mes de novembre us informàvem en aquestes pàgines de la campanya #SalvemlaMataró, oberta per a la recuperació de l’emblemàtica rèplica de la primera locomotora que va funcionar a l’Estat. Avui volem expressar-vos el nostre agraïment per la vostra col•laboració en aquest projecte. Ho hem aconseguit i ha estat un gran èxit de tots! miscelanea locomotora Mataro
Hem superat la xifra que ens havíem marcat amb la campanya i que farà possible sumar altres actuacions de millora tant en el funcionament de la màquina com en la seva exhibició per a facilitar la comprensió del funcionament del tren en el seus inicis. Més de 400 micro-mecenes, amb un suport inqüestionable, han col•laborat per fer possible aquesta fita. Estem convençuts que aquest fet marcarà un abans i un després en la història del Museu i del nostre llegat històric-industrial. La locomotora Mataró tornarà a fumejar aquesta primavera i tots junts ho celebrarem, gràcies a tots!

Destino Etiopia 20131215 01 cat

Però l’activitat del Museu continua. Aquesta experiència recent ens ha demostrat que junts podem aconseguir molt. El Museu del Ferrocarril de Catalunya també vol col•laborar en causes en les que creiem. Una d’elles és la labor que fa Destino Etiopía. Aquest diumenge 15 de desembre, a les 19.00 hores, el Museu acollirà un concert solidari d’aquesta ONG. El Preu d’adults és de 10€ i els menors de 12 anys 6€. Mireu el telèfon de reserves i venda en aquesta imatge. Les entrades també es podran adquirir el mateix dia al Museu. No hi falteu!

Pel cap de setmana, com és habitual, tenim altres activitats a l’abast dels nostres visitants, visites comentades gratuïtes dissabte i diumenge al matí una visita molt especial que es repeteix tots els tercers diumenges de cada mes d’11 a 13 hores: Els voluntaris ens mostren el món del tren. Els visitants poden descobrir diferents àmbits, vehicles, elements o històries de l’univers ferroviari a través de la mirada i de l’experiència d’algunes de les persones apassionades del tren que formen part de l’Associació de Voluntaris del Museu (SiC). Us esperem!