Voluntaris i Amics del Museu també tenen premi

27 nov.
Imatge del grup de Voluntaris amb l'equip del Museu

Imatge del grup de Voluntaris amb l’equip del Museu

A més dels guardonats que rebran els Premis Camins de Ferro a Vilanova 2013 a la col•laboració, els Voluntaris i components del Club d’Amics del Museu també tindran premis gràcies al sorteig de viatges amb tren patrocinat per les empreses ferroviàries col•laboradores del Museu ELIPSOS, RENFE i InterRail. És una manera d’agrair la seva implicació continuada en el desenvolupament d’aquest centre museístic.

Voluntaris que ajuden a les àrees de conservació i de documentació

Totes les persones que formen part dels quatre programes de voluntariat de l’associació del SiC, entren en el sorteig (Conservació /Rehabilitació, Documentació, Difusió i Activitats). Igualment, tots aquells que han entrat al Club d’Amics del Museu.
logos SiC AmicsAquests guardons, que són el punt de trobada anual dels col•laboradors d’aquest equipament museístic de Vilanova i de tots els implicats en la promoció i defensa del patrimoni industrial ferroviari, es van crear l’any 2000 amb la finalitat d’agrair i difondre la voluntat de servei i d’ajuda envers el Museu. Des del inici es van establir dues categories, una individual i una altra a l’empresa o institució, per tal de distingir la contribució desinteressada a la preservació i a la divulgació d’aquest llegat històric únic.
cartel_premis_2013 CAT
L’acte, habitualment, s’organitza dividit en vàries parts:
• Una del lliurament del premis de l’any
• El sorteig de viatges amb tren (gràcies a les empreses ferroviàries col•laboradores: ELIPSOS, RENFE i InterRail-Renfe) entre els components del Club d’Amics del Museu i l’associació de Voluntaris (SiC)
• Una final més lúdica, amb una actuació musical i la cloenda amb una copa de cava.
Aquesta tretzena edició té un significat pel Museu tenint en compte que la campanya per a la recuperació de la locomotora de vapor Mataró està a la seva recta final:
#SalvemlaMataro. Si vols ajudar: http://www.verkami.com/locale/ca/projects/6823
#SalvemoslaMataro. Si quieres ayudar: http://www.verkami.com/locale/es/projects/6823

2 Respostes to “Voluntaris i Amics del Museu també tenen premi”

1. Juan Trainculture Novembre 27, 2013 a 20:02 #

Gracias, por la informacin

El viernes me voy de vacaciones donde casi no hay ni telfono y tengo el atrevimiento de pedios un avance de los Premis Camins de Ferro a Vilanova 2013, que prometo no publicar hasta el da de la entrega.

Ya sabis las maravillas de los gestores de contenido que los hacen aparecer en el momento que tu quieres.

Un saludo,

Juanfran

2013/11/27 WordPress.com

> Museu del Ferrocarril de Catalunya posted: ” A ms dels guardonats > que rebran els Premis Camins de Ferro a Vilanova 2013 a la collaboraci, > els Voluntaris i components del Club dAmics del Museu tamb tindran premis > grcies al sorteig de viatges amb tren patrocinat per les empreses > ferroviries “

2. Juan Trainculture Novembre 27, 2013 a 20:05 #

Ah! Vis a hacer algn post por la mitad de la recaudacin de la Matar?

2013/11/27 WordPress.com