Viu l’estiu al Museu del Ferrocarril

5 jul.

1 Activitats d'estiu

El passat dissabte 28 de juny es va reobrir el Museu després de dues setmanes tancat degut a una sèrie d’obres de reformes en profunditat, però hem aprofitat tal circumstància per introduir una sèrie d’ofertes estiuenques dissenyades per arribar a tothom i que de ben segur no passaran desapercebudes.

La primera novetat que et trobaràs és la nova disposició de la Rotonda on podràs veure per primera vegada les locomotores històriques més representatives del Museu des de fora i admirar-les i fotografiar-les en tot el seu esplendor. Als mesos d’agost i setembre està prevista una nova reubicació i així podràs admirar la resta.

2 Rotonda

Nova disposició de la Rotonda

3 Audioguies

Audioguies

També hem introduït el servei d’audioguies, disponible en tres idiomes (català, castellà i anglès) per a que la teva visita sigui encara més profunda i profitosa, amb un guió elaborat per professionals que no et deixarà indiferent.

4 Area lectura

Area lectura

Si ja coneixes el Museu trobaràs un munt de novetats que t’obligarà a redescobrir-lo, a la primera planta hi trobaràs l’àrea de lectura, un espai pensat per a que tothom pugui relaxar-se una estoneta i gaudir d’un moment de lectura amb temàtica ferroviària. A la planta baixa podràs gaudir del recentment inaugurat Espai Metro. I a l’exterior ja hem comentat l’impressionant aspecte de la Rotonda.

Una altra important novetat es que ara el Museu és encara més accessible amb la nova rampa de l’entrada principal, i a més a més a l’agost tindràs un horari més ampli per adaptar-ho al teu ritme.

Pel que fa a les activitats preparades, hem dissenyat una oferta per a tothom. Com a programació del vagó J, tot els cap de setmana de l’estiu projectarem “La locomotora de vapor en Espanya” (dècada 1940), imatges de la construcció d’una màquina de vapor, des de la fosa fins al procés final de muntatge i proves. Però també podràs gaudir amb les sessions estivals de cinema a la Rotonda del Museu amb tasts de cava, vins i tapes de la comarca, hi haurà tres a l’estiu amb una atractiva oferta.

5 Cartell copes i cinema

Copes i cinema

També del 15 al 31 de juliol (dilluns tancats), a l’Espai Famílies, tots els nens i nenes podran gaudir i jugar amb els personatges del món dels trens Chuggington, que s’oferiran en exclusiva durant aquets dies al Museu. Pels nens s’amplia l’oferta per als esplais i centres de lleure amb nous tallers i activitats.

6 Chugg photocall

Photocall del Chuggington

Com a propostes culturals, hem programat un concurs d’Instagram. Tots els instagramers que aquest estiu pengin una imatge del Museu al seu compte d’Instagram, amb l’etiqueta #estiualferrocarrilvng, podran obtenir una altra visita gratuïta i participar en un concurs per guanyar bitllets d’AVE a Madrid, Sevilla o Màlaga.

cartell concurs Instagram

Al setembre tenim programada la presentació d’un llibre i una conferència. I, si encara no ho has fet, aprofita per veure l’exposició temporal Imatges i memòria de Mauthausen, prorrogada fins a 31 de juliol.

Com veuràs, aquest estiu hem ampliat la llista d’avantatges. Tindràs vals de regal per viatjar en el Cremallera de Núria i entrada superreduïda a les persones allotjades a Vilanova i la Geltrú. Consulta totes les ofertes.

7 Rotonda

Locomotora 020-04, Andaluces a sobre del pont giratori