Inaugurat el Fòrum InterRail

15 febr.

logo_Forum_InterRail

El Forum InterRail va iniciar ahir, 14 de febrer, el seu primer cicle d’existència amb la primera Taula Rodona programada, Transport Marítim i Ferroviari: Suma de possibilitats. La sessió s’inicià amb la inauguració del Fòrum per part del regidor de Promoció Econòmica, Turisme, Comunicació, Premsa i Joventut de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, Gerard Figueras i Albà, la sotsdirectora de Promoció i Comunicació, Relacions Internacionals i Institucionals de l’UPC de Vilanova, Elisabet Arnó Macià, i la Cap de Comunicació i Educació del Museu del Ferrocarril Ana Grande.

Forum1a_inauguracion
Seguidament, amb la coordinació del Director del Màster de Sistemes Ferroviaris i Tracció elèctrica de l’UPC, Ignasi Perat, els ponents de la Taula van anar presentant diferents aspectes del tema:
•    Eduard Rodes.- Director de l’Escola Europea Short Sea Shipping.
•    Joan Carles Enguix.- Ferrocarrils Generalitat de Catalunya. Professor del  Máster en Sistemas Ferroviaris i Tracció Elèctrica.
•    Margarita Díez.- Responsable territorial de la Zona Portuària. Centre de Ports de la Generalitat de Catalunya.
Forum1a_ponentes1
Intermodalitat, cooperació, compromís i compartir són algunes de les paraules que van anar sortint al llarg de la jornada, a més de las interessants informacions del present i el futur respecte dels diferents sistemes de tràfic de mercaderies, per ferrocarril, per carretera i per via marítima, i els diversos equipaments com el port de Barcelona i el de Vilanova amb la resta de serveis que els envolta.

presenta_Rodes
Presenta_Rodes_VNG

presenta_diez_VNG
El Fòrum continua amb vàries cites fins el mes de juny, la propera trobada serà el dijous dia 21 de febrer a partir de les 18.30h al Museu del Ferrocarril de Catalunya amb la conferència El moviment és energia. Quanta en gastem i d’on surt? A càrrec de Ricard Riol Jurado, Enginyer tècnic d’obres públiques i President de l’associació Promoció del Transport Públic.

Us hi esperem!