TREN, MUSEU i GASTRONOMIA

25 oct.

Des d’aquesta setmana, a les màquines auto venda de totes les estacions de la xarxa de Rodalies de Catalunya, es pot veure i comprar el bitllet combinat TREN+MUSEU. Per primer cop, es podrà accedir a l’oferta d’una manera més ràpida i individualitzada, la qual cosa obre també una nova línia per donar a conèixer el Museu del Ferrocarril de Catalunya i el seu entorn.

pantalla màquina auto venda

Aquesta acció, s’enmarca en la promoció iniciada el mes d’agost passat quan es signava el conveni de difusió Menja’t Vilanova . Amb aquesta col•laboració, Rodalies Renfe -de la mà del Museu del Ferrocarril de Catalunya- recolza el desenvolupament gastronòmic de la ciutat potenciant la restauració. Un nou atractiu per als visitants del Museu que vulguin descobrir l’amplia oferta cultural i lúdica de Vilanova i la Geltrú.

Fruit d’aquest conveni de col•laboració, les persones que viatgen fins a Vilanova i la Geltrú amb el bitllet combinat TREN + ENTRADA al Museu del Ferrocarril de Catalunya, a partir d’ara podran gaudir també de promocions especials als restaurants inscrits en aquesta campanya gastronòmica del Garraf.

Una de les imatges de la promoció

L’iniciativa neix amb la voluntat de donar a conèixer l’important desenvolupament gastronòmic del municipi, i alhora presentar els destacats productes del mar i la terra de la comarca.
El de Vilanova, és un dels museus més destacats d’Europa en aquesta temàtica. En un espai situat al costat de l’estació de Rodalies de Vilanova i la Geltrú, es mostra una amplia col•lecció de locomotores de vapor, elèctriques i diesel i material ferroviari que abraça tota la història del món del tren, incloent la réplica de la primera locomotora que es va posar en servei al trajecte Barcelona-Mataró el 1848.
El serveis de de Rodalies, es converteixen en la manera ideal per visitar la capital del Garraf. La línia R2 de Rodalies connecta Vilanova amb Barcelona en un temps de viatge a partir de 32 minuts, i amb una destacable feqüència de pas.

Operat per

Per a més informació sobre els preus i els horaris, totes les persones interessades poden dirigir-se a les estacions, al telèfon 900 41 00 41 i a través d’internet a Rodalies de Catalunya, Renfe i Menja’t Vilanova .