El Viatge-espectacle va ser realment fascinant

17 ag.

La nit del dijous 16 d’agost, sota la mirada de les antigues locomotores, dels estels i dels improvisats viatgers i viatgeres que ens van voler acompanyar, es va produir l’encanteri.

El Museu del Ferrocarril de Catalunya per unes hores, va prendre la sensual i harmoniosa fesomia de l’escenari d’un viatge musical i poètic on la lleugeresa dels integrants de La Jove Companyia de Dansa va fer somiar en altres nits d’estiu.

A la Casa dels Trens de Vilanova i la Geltrú, es van fusionar els ritmes de la música amb els moviments d’uns cossos que van dansar a ritme de tren i tot es va condimentar amb delicadeses gastronòmiques, el resultat va ser: una nit màgica i l’èxit de la proposta: Nits d’estiu al Museus de Vilanova i la Geltrú.

Pitgeu en aquesta imatge per veure un recull d’imatges de l’acte

El Museu del Ferrocarril de Catalunya, un escenari singular al servei de la ciutadania

Aquest viatge–espectacle forma part del cicle Nits d’estiu als Museus de Vilanova i la Geltrú. Una iniciativa conjunta de l’empresa Fem un Café, l’Escola de Dansa Rosa Maria González i Carme Gatell, amb la col•laboració dels museus de la ciutat.

Una experiència que, per una banda, estimula a continuar descobrint i oferint el Museu del Ferrocarril de Catalunya a noves propostes d’espectacles, esdeveniments i actes diversos, a l’hora que permet obrir l’equipament a d’altres públics i línies d’actuació; per altra banda, demostra les avantatges i la necessitat de col•laboració entre entitats públiques i privades per tal de crear ofertes i propostes innovadores en un moment que cal apostar per museus oberts, on la comunitat i el territori tenen un pes essencial.

Un cop més, ha quedat palès que les excepcionals edificacions, el conjunt d’instal•lacions i la valuosa col•lecció de màquines de vapor i vehicles diversos, són un decorat únic per donar lluentor i singularitat a qualsevol acte, com es va mostrar el vespre del 16 d’agost.

En aquest enllaç us deixem més informació i imatges dels nostres espais [en català]

En este enlace os dejamos más información e imágenes de nuestros espacios [en castellano]