Tenim un regal per als nostres visitants

10 ag.

A partir d’aquest mes d’agost, el Museu del Ferrocarril de Catalunya regala carnets TecnoTiquet a tots els seus visitants.

Una nova proposta d’aquest estiu,  que s’afegeix a les promocions i ofertes engegades des del Museu. En aquest cas, per iniciativa del Sistema Territorial del mNACTEC. Una xarxa de treball on participen conjuntament  tots els museu industrials i de ciència i tècnica de Catalunya i que permet que el Museu del Ferrocarril de Catalunya pugui regalar un TecnoTiquet per cada entrada complerta o reduïda.

Amb aquest carnet promocional que s’obté automàticament en el moment d’adquisició de les entrades, es poden visitar els 23 museus estesos per tot el territori amb un descompte del 50% sobre el preu normal. Es tracta d’una campanya gratuïta que s’ha creat amb diferents objectius: afavorir la descoberta del valuós patrimoni industrial que es custodia al país; despertar el interès per conèixer el procés d’industrialització català; i donar a conèixer la varietat de museus industrials de Catalunya a meitat de preu. Aquest carnet només es podrà fer servir una vegada a cada museu i la seva validesa serà d’un any a partir de la primera utilització. La titularitat és individual. El TecnoTiquet es podrà trobar als museus i centres patrimonials del STmNACTEC i mitjançant les xarxes socials, també es promouran d’altres accions i promocions vinculades.

Us animem a aprofitar aquesta oportunitat i conèixer alguns dels secrets millor guardats del Museu. En aquest enllaç del Canal Blau de Vilanova podeu veure un vídeo amb un petit tast. (del minut 10 al 19)