Benvinguts a “El món dels trens”

1 ag.

Aquest blog va néixer l’1 de juny del 2011 per explicar tot el que passava al Museu del Ferrocarril de Catalunya. Aquesta primavera vam traslladar aquesta funció al nostre nou web, on hi ha plasmat el dia a dia del Museu: la informació pràctica, notícies, activitats, agenda…

Però el Museu s’està constantment reinventant i després d’un temps de silenci a la bloggosfera, retornem amb un projecte nou. Hem convertit el nostre blog en “El món dels trens”, un espai divulgatiu sobre aspectes relacionats amb el ferrocarril i el Museu que mereixen un tractament en més profunditat i més reflexiu. Volem que sigui un entorn útil tant per a professionals com per a afeccionats a tot el que envolta al tren i que serveixi per intercanviar coneixement.

Encetem un nou camí amb el blog amb la mateixa il·lusió i rigor que ho hem fet sempre. Us convidem a seguir-nos.