Viu el Museu amb més intensitat!

31 jul.

Fes-te del Club d’Amics del Museu del Ferrocarril de Catalunya

Aquest estiu hem creat el Club d’Amics del Museu del Ferrocarril de Catalunya que presenta una proposta renovada pels visitants més fidels que vulguin cooperar en el projecte general del Museu.

Fer-se del Club és econòmic i ofereix un gran ventall d’avantatges (visites especials, viatges, descomptes a la botiga, etc,.). El Club vol reunir a persones, entitats i empreses que desitgin col•laborar en el manteniment i potenciació dels nostres espais. S’han revisat els avantatges incorporant activitats i beneficis addicionals.

Les noves condicions són les següents:

Aportacions anuals:
–    Individual General: 15 €
–    Jubilat-Senior i Estudiants:10 €
–    Familiar: 30 € (amb l’adhesió d’un màxim de 4 persones pertanyents a la mateixa família en un sol carnet)

Avantatges:
–    Carnet anual – Entrada gratuïta a les exposicions, tant a la permanent com a les temporals durant 12 mesos
–    Recepció de programes i informació d’activitats
–    Dues entrades gratuïtes. L’any per acompanyants
–    Invitació a les inauguracions i actes especials
–    10% de descompte als articles de la botiga del Museu
–    Tractament personalitzat a les festes d’aniversari que s’organitzin al Museu
–    Accés a la biblioteca sense cita prèvia en horari de Museu
–    Descomptes i avantatges als restaurants de Vilanova i la Geltrú adherits a l’Associació Menja’t Vilanova (10% carta i menús especials)

Activitats especials (dies concertats):
– Visites especials per a nens (familiars de l’Amic amb un màxim de 2 per carnet)
– Inscripció preferent a les activitats de capacitat limitada (viatges culturals, recorreguts històrics, etc.)
– Invitació a visites/conferències restringides als Amics i Voluntaris
– Visites programades a Museu tancat
– Sortida anual a preu especial per tal de visitar altres instal•lacions ferroviàries

Per a empreses i entitats, el Museu ha previst una modalitat col•lectiva, els beneficis i les aportacions d’aquesta modalitat  s’estipularan en cada cas concret elaborant convenis específics de col•laboració.