Per un museu sense barreres

14 març

Cada cop més els museus estan treballant per arribar a tothom. Això implica millorar l’accessibilitat als seus centres, des d’un punt de vista físic, però també tecnològic i de coneixement. En aquesta línia es troba també el Museu del Ferrocarril de Catalunya.

Gràcies a un recent acord de col·laboració amb l’Escola Politècnica Superior de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG) i la seva Càtedra d’Accessibilitat, es treballarà des de l’àmbit acadèmic i de la investigació per millorar la integració social del museu. El pla d’accessibilitat constarà de diferents fases i preveu la implicació del màxim número d’institucions i empreses.

Ja s’han donat les primeres passes presentant el projecte a 360 alumnes de l’assignatura Accessibilitat i Innovació  de l’ EPSEVG. Si els seus treballs són aplicables al Museu del Ferrocarril s’estudiaran per portar-los a la pràctica. Aquestes són les fotografies de la presentació:

Més informació a la nota de premsa.

——-

Gracias a un reciente acuerdo de colaboración con la Escuela Politécnica Superior de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG) y su Cátedra de Accesibilidad, se trabajará desde el ámbito académico y de la investigación para mejorar la integración social del Museo del Ferrocarril de Cataluña. El plan de accesibilidad constará de diferentes fases y prevé la implicación del máximo número de instituciones y empresas.

Más información en la nota de prensa.