Estem d’obres

14 febr.

El Museu del Ferrocarril de Catalunya es renova. I ho fa pas a pas. La primera intervenció començarà aquesta setmana i serà a la nau més antiga de l’edifici, que data del 1881. Es farà una curosa adequació i rehabilitació d’un espai que va funcionar com a dipòsit de locomotores de vapor. Fins i tot es restaurarà el pont grua perquè funcioni.

A finals d’aquest any, s’encetarà també una segona fase d’obres que rehabilitarà i ampliarà una de les àrees més representatives del museu: la Rotonda.

Mentre durin les obres, no us quedeu a casa. El museu seguirà obert!

Més informació a la nota de premsa.

————-

El Museo del Ferrocarril de Cataluña se renueva. Y lo hace paso a paso. La primera intervención comenzará esta semana y será en la nave más antigua del edificio, construida en 1881.

Más información en la nota de prensa.

Una resposta to “Estem d’obres”

Trackbacks/Pingbacks

1. FCAF » Blog Archive » Obres al Museu del Ferrocarril - Març 6, 2012

[…] llegint-ho al blog del Museu: http://blogmuseuferrocarril.com/2012/02/14/estem-dobres/ Clasificat com a: Federació, Ferrocarril  | Etiquetes: Història Ferroviaria, Museus […]