Viquipèdia i museus

7 febr.

Coneixes les “Converses d’Estació” del Museu del Ferrocarril de Catalunya? Són espais de debat per reflexionar sobre temes que afecten els museus locals. Aquest any, conjuntament amb la Biblioteca Museu Víctor Balaguer, hem preparat una jornada tecnològica.

El 29 de febrer, professionals de l’educació en el sector museístic es trobaran amb membres de la comunitat viquipedista catalana per establir vies de col·laboració. Ja fa temps que l’enciclopèdia electrònica Wikipedia i els museus treballen conjuntament. Aquí tens el programa de la jornada.

Ets professor? Treballes als serveis educatius d’un museu? Si t’interessa venir, només t’has d’apuntar aquí. L’assistència és gratuïta. També podràs seguir les conferències via Twitter amb el hashtag #converses12.

T’ho expliquem a la nota de premsa.

————–

¿Conoces las “Converses d’Estació” del Museo del Ferrocarril de Cataluña? Son espacios de debate para reflexionar sobre temas que afectan a los museos locales. Este año, profesionales de la educación en el sector museístico se encontrarán con miembros de la comunidad viquipedista catalana para establecer vías de colaboración. Te lo explicamos en la nota de prensa. ¿Quieres más información?

Una resposta to “Viquipèdia i museus”

Trackbacks/Pingbacks

1. Un Museu 2.0 « - febrer 22, 2012

[…] amb la col·laboració de Viquipèdia, estem organitzant les següents “Converses” amb el tema Museus locals+Viquipèdia=Èxit educatiu, en les que es posarà de manifest com les TIC també poden ajudar a incentivar i implicar els […]