14 nov.

ACTUALITZACIÓ!: Ara pots participar al concurs de fotografia de la Setmana del tren a Catalunya amb qualsevol foto feta al Museu del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú (instal·lacions, trens del museu, activitats…)

Publica les teves imatges del Museu al grup del concurs a Flickr o envia-les a museu.ferrocarril@yahoo.es fins al 28 d’octubre i podràs guanyar els bitllets d’AVE!

Sort!

————–

T’agradaria guanyar bitllets per anar amb l’AVE o un carnet anual d’Amic del Museu del Ferrocarril?

Concurs fotogràfic Setmana del Tren a Catalunya 2011 - Flickr CC turismoytren.com

Doncs agafa la teva càmera i apunta’t al Concurs fotogràfic de la Setmana del tren a Catalunya!

Només cal que  participis del 28 d’octubre al 6 de novembre a les activitats que es faran a Vilanova i la Geltrú, Olot i Barcelona i ens ho expliquis en fotos.
Tens fins al 14 de novembre per pujar-les al grup del concurs a Flickr o enviar-les al mail museu.ferrocarril@yahoo.es.

Premis:

• 1er premi: 2 bitllets AVE Barcelona – Sevilla, classe Club.
  • 2on Premi: 2 bitllets AVE Barcelona – Màlaga, classe Club.
  • 3er Premi: 1 carnet anual d’Amic del Museu del Ferrocarril de Catalunya

Grup a  Flickr del Concurs de fotografia de la Setmana del Tren a Catalunya

Bases del concurs

Les activitats de la Setmana del tren a Catalunya

BASES DEL CONCURSO DE FOTOGRAFÍA EN CASTELLANO

LAS ACTIVIDADES DE LA SEMANA DEL TREN EN CASTELLANO

2 Respostes to “NOVETAT: El concurs de fotografia de la Setmana del tren amplia temàtica i termini!”

1. Badia Novembre 16, 2011 a 19:07 #

Bon dia.

Considerant que el concurs es fa dins del àmbit català i sols per Catalunya no crec convenient participa en aquet esdeveniment ja que es reconegut sols el idioma Castellà (entès Espanyol) depreciant ja d’entrada el bilingüisme de Catalunya apartant d’entrada descaradament la llengua de casa nostre. El català.

Jordi. Badia4000.

2. Badia Novembre 16, 2011 a 22:44 #

He herrado al leerlo creyendo que decía otra cosa. Al darme cuenta lo he borrado en el facebook .Pero no he podido en esta pag. . Ha sido un error y os pido disculpas a todos. Incluso al Museo.
    Un abrazo a todos.
    Jordi /Badia4000)