Art i història, aquest cap de setmana al Museu

10 nov.

Centenari del Ferrocarril a Catalunya - Creative Commons Viquipèdia - FCAFDesprés de Setmana del tren a Catalunya, el Museu torna a l’activitat habitual. Per al proper cap de setmana us recomanem les següents activitats.

Dissabte 12, a les 16.30 H., podeu participar a la visita comentada de l’exposició temporal Utillatges, peces, eines…, de l’artista Maite Prades. Les pintures i formes  inspirades en objectes ferroviaris es poden veure fins al 5 de febrer a la sala Espai Segle XXI, situada a l’antic dipòsit de locomotores de vapor de Vilanova i la Geltrú.

I si el que us motiva és aprendre sobre la història del ferrocarril en un entorn únic, apunteu-vos al vídeoTREN del diumenge 12 de 10.30 a 14.30 h. Podreu veure el documental sobre el centenari del Ferrocarril a Espanya, celebrat el 1948.

Quina us motiva més?

PRÓXIMAS ACTIVIDADES (castellano)