Inaugurem exposició: el tren es converteix en art

27 set.

Exposició Utillatges, peces, eines de Maite Pradas al Museu del FerrocarrilEl món del ferrocarril com a inspiració artística. Objectes propers als treballadors del tren que prenen vida en forma de pintures i escultures de fusta pintada.

Així es defineix l’exposició Utillatges, Peces, Eines…, de Maite Pradas Artigas, que s’inaugura el proper dijous 29 de setembre a les 19.30 la sala Espai Segle XXI del Museu. Durant l’acte l’escriptora i humanista Teresa Costa-Gramunt oferirà una xerrada sobre el paper de les dones artistes.

Amb aquesta mostra, que es podrà veure fins al 5 de febrer de 2012, l’artista de Vilanova i la Geltrú deixa de banda la seva faceta més colorista i es centra en la forma i el moviment.

VERSIÓN CASTELLANO

Una resposta to “Inaugurem exposició: el tren es converteix en art”

Trackbacks/Pingbacks

1. 2011: l’any més digital del Museu! « - Desembre 20, 2011