El Museu millora diversos espais

7 jul.

Canvis als espais del Museu del Ferrocarril de CatalunyaDurant la setmana passada el Museu del Ferrocarril de Catalunya va tancar les seves portes per realitzar diferents treballs de reestructuració i adequació per millorar la presentació dels diferents espais i el seu aprofitament per part dels visitants.

Entre les actuacions destaquen: la instal·lació d’una nova porta que fa més accessible l’entrada al Museu; la remodelació dels espais PequeTREN i Famílies per facilitar la lliure circulació dels visitants; i la reestructuració de l’exposició de la primera planta amb nous suports informatius per delimitar les àrees  i l’exhibició d’objectes del fons del Museu com gorres, fanals i màquines expenedores de bitllets.

VERSIÓN EN CASTELLANO